Conversia digitală

scanarea documentelor

Conversia digitală permite eficientizarea gestionării documentelor și a fluxului informațional, asigurând totodată accesul rapid și facil la baza de date a companiei dumneavoastră.

Procesul de scanare documente trebuie să fie rapid și sigur pentru compania dumneavoastră.

Având o experiență de peste 20 de ani în domeniul arhivării și managementului documentelor, vă putem oferi atât serviciul de arhivare fizică a documentelor, cât și conversia lor în formă digitală. Atât resursele umane specializate , cât și echipamentele de ultimă generație de care dispunem, ne permit să acoperim un volum mare de documente, într-o perioadă optimă de timp.

Primul pas în constituirea unei arhive electronice constă în scanarea tututuror documentelor existente în arhiva dumneavoastră si conversia lor in format digital.

Pentru a veni în întâmpinarea nevoilor companiei dumneavoastră, vă punem la dispoziție echipamente de ultimă generație, cu diferite funcții și tehnologii, de tip overhead scanner pentru documentele sensibile și scannere cu cilindri rotativi pentru volume mari.
Procesul de scanare al documentelor începe cu pregătirea fizică a filelor ce urmează să fie scanate, prin îndepărtarea părților metalice, dubletelor și a filelor albe. Tot în perioada premergătoare scanării, se organizează arhiva, prin ordonarea documentelor în dosare, denumirea fișierelor și stabilirea structurii arhivei electronice.

Servicii de scanare a documentelor adaptate nevoilor companiei dumneavoastră.

În funcție de nevoile companiei dumneavoastră, scanarea documentelor se poate face la rezoluții cuprinse între 150 și 600 dpi, pe diverse dimensiuni, începând de la A0 până la formate personalizate. De asemenea, copiile digitale pot fi realizate color, alb-negru sau în tonuri de gri, iar salvarea lor se poate face în format PDF, JPEG și TIFF.
Scanarea se poate realiza fie în mod automat, fie manual, în funcție de tipul și dimensiunea documentelor dumneavoastră. În cazul formatelor non-standard, se folosesc scannere speciale ce nu deterioreaza documentele în procesul de captare a imaginii.
Procesul de scanare documente se poate desfășura fie la sediul dumneavoastră, în cazul în care aveți spațiul necesar, fie la sediul nostru, caz în care vom asigura și transportul în siguranță al documentelor companiei dumneavoastră.

Organizarea eficientă și stocarea în siguranță a documentelor în format electronic

Ulterior procesului de scanare documentele sunt organizate în arhiva electronică în foldere, conform nomenclatorului arhivistic sau cerințelor dumneavoastră. Documentele în format electronic sunt stocate în siguranță pe serverul nostru, cu respectarea în totalitate a reglementărilor tehnice, a standardelor internaționale, a normelor legate de protecția mediului, securitatea și integritatea datelor.

Vezi acum și alte servicii de arhivare electronică

Prin continuarea navigarii pe acest website esti de acord cu  politica cookie.