Aplicația Elo
ECM Suite

Aplicația Elo

Software-ul pe care vi-l punem la dispoziție eficientizează organizarea arhivei electronice a companiei dumneavoastră, reduce timpul de accesare a documentelor și facilitează căutarea informațiilor de care aveți nevoie.

Elo solutions - Solutii arhiva

Avantajele aplicației ELO

Organizarea eficientă a arhivei electronice

Având o structură similară cu cea a unei arhive fizice (fisete, bibliorafturi, dosare, acte), sistemul informatic de arhivare a documentelor electronice eficientizează managementul și crește accesibilitatea documentelor companiei dumneavoastră.

Acesta integrează într-o singură interfață toate documentele existente în arhiva electronică, facilitând administrarea acestora, precum și introducerea de noi documente în baza de date a companiei dumneavoastră.

Prin intermediul aplicației Elo ECM Suite 200 aveți posibilitatea de a structura arhiva electronică fie conform nomenclatorului arhivistic, fie conform preferințelor dumneavoastră, pentru o gestiune cât mai eficientă a documentelor.

Accesarea cu ușurință a documentelor companiei dumneavoastră

Aplicația permite accesul online (sau on premise ) la documentele electronice din arhiva companiei dumneavoastră, indiferent de locație, prin intermediul unui browser standard, precum și a dispozitivelor de tip tableta sau smartphone, informațiile fiind disponibile inclusiv offline.

Software-ul include funcții de căutare complexe și inovative ce permit identificarea rapidă a informației necesare, reducând semnificativ timpul necesar accesării documentelor companiei dumneavoastră. Aplicația ELO ECM SUite 200 dispune de o interfața ușor de utilizat, ce poate fi personalizată astfel încât utilizatorii să poată accesa informațiile relevante cu un singur click.

Eficientizarea managementului fluxului de informații

Software-ul permite gestionarea mai eficientă a informațiilor, prin tehnologii ce oferă transparență și control asupra fluxului de informații ce se desfășoară între departamente și angajați, dar și asupra proceselor de creare, revedere și redistribuire a documentelor.

Sistemul informatic de arhivare a documentelor permite transmiterea informației într-o manieră controlată, sigură, în timp real, contribuind la creșterea eficienței și productivității angajaților dumneavoastră.

Securizarea și confidențialitatea datelor companiei dumneavoastră

Pentru un nivel de securitate cât mai înalt, software-ul permite restricționarea la documentele confidențiale și impunerea unor conditii de siguranță (utilizatori autorizati), pentru a evita accesul neautorizat la informații importante.

Vezi acum și alte servicii de arhivate electronică

Distribuie:

Folosim cookie-uri pentru a va asigura cea mai buna experienta pe website-ul nostru. Afla mai multe citind   politica cookie.